Δήμου

Οι Άνθρωποι του

Δήμου

Ο Δήμαρχος


ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ Π. ΚΟΥΚΑΣ

Δικηγόρος, Δήμαρχος Μυκόνου από το 2014 έως και σήμερα ως επικεφαλής του ανεξάρτητου συνδυασμού «Πρωτοβουλία Δράσης», μέλος ΔΣ της ΚΕΔΕ, επικεφαλής της Ελληνικής Αντιπροσωπείας και Αντιπρόεδρος στο Κογκρέσο Τοπικών και Περιφερειακών Αρχών του Συμβουλίου της Ευρώπης, που εδρεύει στο Στρασβούργο.

Όταν ο Δήμαρχος απουσιάζει ή κωλύεται τον αναπληρώνουν κατά σειρά:
  1. Ο Αντιδήμαρχος κ. Κουκάς Αλέξανδρος (Αλεκάρας) του Δημητρίου
  2. Ο Αντιδήμαρχος κ. Μιλτιάδης Ατζαμόγλου του Κωνσταντίνου
  3. Ο Αντιδήμαρχος κ. Ζουγανέλης Μιχαήλ (Μπαλτάς) του Ιακώβου
  4. Ο Αντιδήμαρχος κ. Δακτυλίδης Ιάκωβος (Καριώτης) του Ιωάννη
  5. Η Αντιδήμαρχος κ. Σαμψούνη Κωνσταντινιά (Ντίνα) του Σπυρίδωνος
Στην περίπτωση απουσίας ή κωλύματος των Αντιδημάρχων τις αρμοδιότητές τους ασκεί ο Δήμαρχος και σε περίπτωση κωλύματος ο νόμιμος αναπληρωτής του.

Μέλη του Δημοτικού Συμβουλίου

+++Το Δημοτικό Συμβούλιο αποτελείται από 27 δημοτικούς συμβούλους που εκλέγονται κάθε 5 χρόνια.

+++Η θητεία λήγει 31 Δεκεμβρίου 2023. Ο Πρόεδρος και ο Γραμματέας προτείνονται από την πλειοψηφία και ο Αντιπρόεδρος από την μειοψηφία.

+++Σήμερα το Προεδρείο αποτελείται από:

  • τον Πρόεδρο 
  • τον Αντιπρόεδρο 
  • τον Γραμματέα

+++Το Δημοτικό Συμβούλιο συνεδριάζει ύστερα από πρόσκληση του Προέδρου τουλάχιστον μια φορά το μήνα. Σύμφωνα με το αρ. 95 του Δημοτικού & Κοινοτικού Κώδικα (Ν. 3463/06) "Ο Πρόεδρος καλεί επίσης το συμβούλιο σε συνεδρίαση με γραπτή πρόσκληση, στην οποία αναφέρονται τα θέματα της ημερήσιας διάταξης, όποτε το ζητήσει ο Δήμαρχος ή η Οικονομική Επιτροπή ή το ένα τρίτο (1/3) τουλάχιστον του συνολικού αριθμού των μελών του Συμβουλίου ή το σύνολο των συμβούλων της μειοψηφίας".

+++Ο Πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου καταρτίζει την Ημερήσια Διάταξη στην οποία αναγράφει υποχρεωτικά όλα τα θέματα που εισηγείται εγγράφως ο Δήμαρχος.

+++Οι συνεδριάσεις είναι δημόσιες και σε κάθε συνεδρίαση τηρούνται πρακτικά.

+++Το συμβούλιο έχει απαρτία όταν είναι παρόν το ήμισυ πλέον ενός του αριθμού των μελών του. Λαμβάνει τις αποφάσεις με την απόλυτη πλειοψηφία των παρόντων, αν δεν υπάρχει άλλη διάταξη που να ορίζει διαφορετικά. Κάθε απόφαση παίρνει ιδιαίτερο αριθμό και στην αρχή κάθε χρόνου γίνεται νέα αρίθμηση των αποφάσεων αυτών.

+++Όποιος έχει ειδικό έννομο συμφέρον μπορεί να ζητήσει εγγράφως κυρωμένα αντίγραφα συγκεκριμένων πρακτικών και αποφάσεων ή να λάβει πλήρη γνώση αυτών στην περίπτωση που είναι δυσχερής η έκδοση αντιγράφων. Με φροντίδα του Προέδρου του Δημοτικού Συμβουλίου μπορούν να καταχωρούνται στην ιστοσελίδα του Δήμου όλες οι αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου. Η μη δημοσίευση των αποφάσεων στην ιστοσελίδα δεν συνιστά λόγο ακυρότητας της απόφασης.

Το Δημοτικό Συμβούλιο συζητεί και αποφασίζει:

α) για όλα τα θέματα που αφορούν το Δήμο εκτός από εκείνα που ανήκουν στην αρμοδιότητα του Δημάρχου ή άλλων Επιτροπών
β) εκφράζει τις θέσεις του σε θέματα τοπικού ενδιαφέροντος και γνωμοδοτεί όποτε δημόσιες αρχές ή αρμόδια όργανα ζητούν τη γνώμη του.
γ) καθορίζει τους φόρους, τα τέλη, τα δικαιώματα και τις εισφορές.
δ) έχει αποφασιστικές ή γνωμοδοτικές αρμοδιότητες σε θέματα ρυθμιστικών σχεδίων και προγραμμάτων προστασίας περιβάλλοντος, προγραμματισμού εφαρμογής ρυθμιστικών σχεδίων, οικιστικής οργάνωσης ανοικτών πόλεων, εφαρμογής Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου (Γ.Π.Σ.), πολεοδομικών μελετών, ανάπλασης περιοχών, πολεοδομικών επεμβάσεων, χρηματοδότησης προγραμμάτων ανάπλασης, ανασυγκρότησης υποβαθμισμένων περιοχών, πολεοδομικής αναμόρφωσης προβληματικών περιοχών, αποζημίωσης ρυμοτομούμενων πολεοδομικών ρυθμίσεων, εισφοράς σε γη ή σε χρήμα περιοχών ειδικά ρυθμιζόμενης πολεοδόμησης (ΠΕΡΠΟ), έγκρισης πολεοδομικών μελετών και καθορισμού χρήσεων γης, χωροθέτησης κοιμητηρίων, κατά προβλέψεις του Ν. 2508/1997 (ΦΕΚ 124Α΄), όπως κάθε φορά ισχύει και κέντρων αποτέφρωσης νεκρών.
ε) καταρτίζει με την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών του τον κανονισμό λειτουργίας του, με βάση τον πρότυπο κανονισμό της παραγράφου 8 του άρθρου 95.
στ) έναν (1) μήνα πριν από τη διενέργεια των εκλογών και μέχρι την εγκατάσταση των νέων δημοτικών αρχών, το Δημοτικό Συμβούλιο αποφασίζει μόνο για θέματα που αναφέρονται σε έκτακτες περιπτώσεις εξαιρετικά επείγουσας και απρόβλεπτης ανάγκης.

+++Επίσης το Δημοτικό Συμβούλιο ως συλλογικό όργανο άμεσης δημοκρατικής έκφρασης μπορεί να παίρνει θέση σε θέματα τοπικού αλλά και γενικότερου ενδιαφέροντος.

+++Το Δημοτικό Συμβούλιο Μυκόνου απαρτίζεται από τους παρακάτω Δημοτικούς Συμβούλους συμπολίτευσης και αντιπολίτευσης με αλφαβητική σειρά:

1.
Αγορογιάννης Γ. Αθανάσιος  
2.
Ανδρονίκου Δ. Αντωνία  
3.
Αποστόλου Μ. Σπυρίδων  
4.
Ατζαμόγλου Κ. Μιλτιάδης  
5.
Βαμβακούρης Δ. Αλέξανδρος  
6.
Βερώνης Γ. Χρήστος  
7.
Βιγλιάρης Δ. Φραντζέσκος  
8.
Γκέλος Α. Νικόλαος  
9.
Γρυπάρη Ι. Ειρήνη  
10.
Δακτυλίδης Ι. Ιάκωβος  
11.
Ζουγανέλης Ι. Μιχαήλ  
12.
Ζούλιας Α. Δημήτριος  
13.
Καλπουρτζή-Κουτσούκου Α. Ελένη  
14.
Καμμή Γ. Άννα Γραμματέας
15.
Κοντιζά Ν. Ελένη  
16.
Κοντιζάς Ν. Δημήτριος  
17.
Κουκάς Δ. Αλέξανδρος  
18. Κουσαθανά Π. Μαρία  
19. Κουσαθανάς Μ. Αντώνιος  
20. Παπαδημητρίου Π. Δημήτριος  
21. Γρύμπλας Δ. Σταύρος  
22. Μάνεσης Σ. Δημήτριος  
23. Νάζου Μ. Βασιλική  
24. Παναγιωτακόπουλος Δ. Λάμπρος  
25. Ρουσουνέλος Σ. Γεώργιος  Πρόεδρος 
26. Σαμψούνη Σ. Κωνσταντινιά  
27. Χανιώτη Ν. Μαρουσούλα  Αντιπρόεδρος

Οικονομική Επιτροπή

+++Η Οικονοµική Επιτροπή είναι συλλογικό όργανο παρακολούθησης και ελέγχου της οικονοµικής λειτουργίας του ∆ήµου. Αποτελείται από το ∆ήµαρχο ή τον Αντιδήµαρχο που ορίζει ο ∆ήµαρχος, ως Πρόεδρο αυτής και από µέλη εκ των οποίων ορισμένοι εκλέγονται από τις δηµοτικές παρατάξεις της µειοψηφίας, σύµφωνα µε την ισχύουσα νοµοθεσία.

+++Οι Αρμοδιότητες της Οικονομικής Επιτροπής ορίζονται λεπτομερώς από το άρθρο 72 Ν.3852/2010.

Άρθρο 72

Οικονομική Επιτροπή – Αρμοδιότητες

1. Η Οικονομική Επιτροπή είναι συλλογικό όργανο, αρμόδιο για τον έλεγχο και την παρακολούθηση της οικονομικής και διοικητικής λειτουργίας του δήμου. Ειδικότερα, έχει τις ακόλουθες αποφασιστικές, ελεγκτικές και γνωμοδοτικές αρμοδιότητες:

α) Καταρτίζει και δημοσιεύει με πράξη του Προέδρου της, τον κανονισμό λειτουργίας της.

β) Συντάσσει και εισηγείται το σχέδιο του προϋπολογισμού και ελέγχει την πρόοδο υλοποίησής του. Έχει την ευθύνη για την πιστή εκτέλεση του προϋπολογισμού και υποβάλλει ανά τρίμηνο έκθεση προς το δημοτικό συμβούλιο, στην οποία παρουσιάζεται η κατάσταση των εσόδων και εξόδων του Δήμου. Η έκθεση αυτή, στην οποία καταχωρούνται και τυχόν παρατηρήσεις της μειοψηφίας, δημοσιεύεται υποχρεωτικά στην ιστοσελίδα του Δήμου.

γ) Εγκρίνει τον απολογισμό του Δήμου, καθώς και τους προϋπολογισμούς, ισολογισμούς, απολογισμούς, ετήσια προγράμματα δράσης και τις εκθέσεις πεπραγμένων των νομικών προσώπων και επιχειρήσεων του Δήμου.

δ) Αποφασίζει για την υποβολή αιτημάτων πρόσληψης του πάσης φύσεως προσωπικού του Δήμου, συμπεριλαμβανομένων των δικηγόρων και νομικών συμβούλων με σχέση έμμισθης εντολής.

ε) Εισηγείται στο δημοτικό συμβούλιο το πολυετές σχέδιο αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του δήμου και έχει την ευθύνη και την αποφασιστική αρμοδιότητα για την υλοποίησή του. Για την ετήσια πρόοδο υλοποίησης του σχεδίου, ο Πρόεδρος της Οικονομικής Επιτροπής ενημερώνει το δημοτικό συμβούλιο, σε ειδική συνεδρίαση, κατά τον μήνα Δεκέμβριο κάθε έτους.

στ) Αποφασίζει για:

i. Την κατάρτιση των όρων, τη σύνταξη των διακηρύξεων, τη διεξαγωγή και κατακύρωση κάθε μορφής δημοπρασιών και διαγωνισμών, συμπεριλαμβανομένων και αυτών που αφορούν σε έργα, μελέτες, προμήθειες και υπηρεσίες, καθώς και τη συγκρότηση των ειδικών επιτροπών διεξαγωγής και αξιολόγησης από μέλη της ή ειδικούς επιστήμονες, υπαλλήλους του Δήμου ή δημόσιους υπαλλήλους.

ii. Την τροποποίηση του φυσικού ή οικονομικού αντικειμένου συμβάσεων, σύμφωνα με την εφαρμοζόμενη σε κάθε περίπτωση νομοθεσία, και εγκρίνει το πρωτόκολλο παραλαβής με αιτιολογημένη απόφασή της.

ζ) Ασκεί καθήκοντα αναθέτουσας αρχής για τις συμβάσεις έργου, μελετών, υπηρεσιών και προμηθειών, ανεξαρτήτως προϋπολογισμού, πλην των περιπτώσεων απευθείας ανάθεσης που υπάγονται στην αρμοδιότητα του δημάρχου και των περιπτώσεων του άρθρου 44 του ν. 4412/2016 (Α΄ 147), και αποφασίζει για την έγκριση και παραλαβή των πάσης φύσεως μελετών του δήμου, σύμφωνα με το άρθρο 189 του ν. 4412/2016.

η) Αποφασίζει για την υποβολή προτάσεων εκ μέρους του δήμου για τη χρηματοδότηση ή επιχορήγηση δράσεων, προγραμμάτων και αντίστοιχων έργων από εθνικούς πόρους, πόρους της Ευρωπαϊκής Ένωσης ή οποιουδήποτε άλλου φορέα και αποφασίζει, όπου απαιτείται, για την αποδοχή χρηματοδότησης ή επιδότησης ή επιχορήγησης πράξεων που εντάσσονται στα πάσης φύσεως αναπτυξιακά προγράμματα ή προγράμματα επιχορήγησης.

θ) Αποφασίζει για την έγκριση των όρων και τη σύναψη κάθε είδους προγραμματικών συμβάσεων και συμβάσεων του άρθρου 12 του ν. 4412/2016.

ι) Αποφασίζει για την υποβολή προσφυγών στις διοικητικές αρχές και αποφασίζει για την άσκηση ή μη όλων των ένδικων βοηθημάτων και των ένδικων μέσων, καθώς και για την παραίτηση από αυτά. Επίσης, αποφασίζει τον συμβιβασμό ή την κατάργηση δίκης που έχει αντικείμενο ποσό έως εξήντα χιλιάδες (60.000) ευρώ, πλέον ΦΠΑ. Όταν το αντικείμενο της δίκης είναι άνω του ποσού αυτού, τότε εισηγείται τη λήψη απόφασης από το δημοτικό συμβούλιο. Δεν επιτρέπεται συμβιβασμός ή κατάργηση δίκης για απαιτήσεις μισθών, επιδομάτων, αποζημιώσεων, εξόδων παράστασης, εξόδων κίνησης και γενικά μισθολογικών παροχών οποιασδήποτε μορφής, εξαιρουμένων εκείνων για τις οποίες το νομικό ζήτημα έχει επιλυθεί με απόφαση ανωτάτου δικαστηρίου. Η διάταξη του προηγούμενου εδαφίου, ειδικά για την άσκηση ενδίκων μέσων κατά απόφασης, δεν εφαρμόζεται σε περιπτώσεις δίκης που αφορά στον προσδιορισμό ή τη μετατροπή της εργασιακής σχέσης μεταξύ εργαζομένων και του δήμου. Η απόφαση της Οικονομικής Επιτροπής για τις περιπτώσεις των προηγούμενων εδαφίων, λαμβάνεται ύστερα από γνωμοδότηση δικηγόρου, η έλλειψη της οποίας συνεπάγεται ακυρότητα της σχετικής απόφασης. Η παρούσα ρύθμιση ισχύει και όταν η αρμοδιότητα ασκείται από το δημοτικό συμβούλιο.

ια) Αποφασίζει για:

i. Τη μετακίνηση και την έγκριση της αποζημίωσης των δαπανών μετακίνησης του δημάρχου, των αντιδημάρχων και των δημοτικών συμβούλων, εκτός της έδρας του δήμου για εκτέλεση υπηρεσίας. Σε κατεπείγουσες περιπτώσεις επιτρέπεται να μετακινηθεί εκτός έδρας ο δήμαρχος, ο αντιδήμαρχος ή μέλος του δημοτικού συμβουλίου χωρίς προηγούμενη απόφαση της οικονομικής επιτροπής. Στις περιπτώσεις αυτές, η επιτροπή αποφασίζει στην αμέσως επόμενη συνεδρίασή της, αν η μετακίνηση ήταν επιβεβλημένη ή όχι,

ii. Την καταβολή εξόδων κίνησης και ημερήσιας αποζημίωσης, σε ιδιώτες μέλη επιτροπών ή ομάδων εργασίας ή ομάδων διοίκησης έργου, που συγκροτούνται από την Εκτελεστική Επιτροπή ή τον δήμαρχο, για μετακινήσεις στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, οι οποίες γίνονται για εκτέλεση υπηρεσίας, σχετικής με το έργο τους, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην υποπαρ. Δ.9 του ν. 4336/2015 (Α΄ 94),

ιβ) Αξιολογεί και μελετά την ανάγκη σύναψης δανείων με χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, διαπραγματεύεται με αυτά τον καθορισμό των όρων δανειοδότησης και υποβάλλει σχετική εισήγηση προς το δημοτικό συμβούλιο.

ιγ) Εισηγείται στο δημοτικό συμβούλιο τα σχέδια κανονιστικών αποφάσεων του δήμου, με την επιφύλαξη της περ. v΄ της παρ. 1Β του άρθρου 73, αξιολογεί την υλοποίησή τους και εισηγείται τροποποιήσεις, όπου απαιτούνται. Οι κανονιστικές αποφάσεις αξιολογούνται υποχρεωτικά από την οικονομική επιτροπή κάθε δύο (2) χρόνια, από την έναρξη ισχύος τους.

ιδ) Αποφασίζει για την ανάθεση σε δικηγόρο της παροχής γνωμοδοτήσεων, μόνο εφόσον δεν έχουν προσληφθεί στον δήμο δικηγόροι με μηνιαία αντιμισθία. Με απόφασή της, είναι δυνατή η κατ’ εξαίρεση ανάθεση σε δικηγόρο, εξώδικου ή δικαστικού χειρισμού υπόθεσης, η οποία έχει ιδιαίτερη σημασία για τα συμφέροντα του δήμου και απαιτεί εξειδικευμένη γνώση ή εμπειρία. Στις περιπτώσεις αυτές, η αμοιβή του δικηγόρου ορίζεται σύμφωνα με το άρθρο 281 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων (ν. 3463/2006, Α΄ 114).

ιε) Αποφασίζει για:

i. Τη διαγραφή χρεών και την απαλλαγή από προσαυξήσεις, κατά το άρθρο 174 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων.

ii. Τη διευκόλυνση οφειλετών για ποσά άνω των εκατόν πενήντα χιλιάδων (150.000) ευρώ, κατά το άρθρο 170 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων.

iii. Τη χρηματοδότηση κοινωφελών επιχειρήσεων κατά την παρ. 1 του άρθρου 259 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων, καθώς και για την έγκριση της απόφασης του διοικητικού συμβουλίου της κοινωφελούς επιχείρησης για είσπραξη εύλογης αποζημίωσης κατά την παρ. 3 του ίδιου άρθρου.

iν. την παραχώρηση εγκαταστάσεων, εξοπλισμού και μέσων προς τις κοινωφελείς επιχειρήσεις, κατά την παρ. 4 του άρθρου 259 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων,

ιστ) Αποφασίζει για την αποδοχή κληρονομιών, κληροδοσιών και δωρεών προς τον Δήμο.

ιζ) Αποφασίζει για τη σύναψη χρηματοδοτικών μισθώσεων (leasing) μηχανολογικού εξοπλισμού και οχημάτων του Δήμου.

ιη) Αποφασίζει για την αποδοχή πάσης φύσεως χρηματοδοτήσεων, επιχορηγήσεων, συμπεριλαμβανομένων κατανομών Κεντρικών Αυτοτελών Πόρων, επιδοτήσεων, δωρεών προς τον δήμο και αποφάσεων ένταξης πράξεών του σε αναπτυξιακά προγράμματα, καθώς και για την παροχή δεσμευτικής εισήγησης αναμόρφωσης του προϋπολογισμού, κατά τη διαδικασία της παρ. 1 του άρθρου έκτου της από 22.8.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 161), η οποία κυρώθηκε με το άρθρο 2 του ν. 4722/2020 (Α΄ 177).

2. Οι αρμοδιότητες της Οικονομικής Επιτροπής είναι αποκλειστικές. Με ειδική απόφαση που λαμβάνεται ομόφωνα, η Οικονομική Επιτροπή μπορεί να παραπέμπει συγκεκριμένο θέμα της αρμοδιότητάς της στο δημοτικό συμβούλιο για τη λήψη απόφασης, εφόσον κρίνει ότι αυτό επιβάλλεται από την ιδιαίτερη σοβαρότητά του. Με απόφασή του, η οποία λαμβάνεται με απόλυτη πλειοψηφία, το δημοτικό συμβούλιο μπορεί να μεταβιβάζει περαιτέρω αρμοδιότητες στην Οικονομική Επιτροπή.

3. Η Οικονομική Επιτροπή, δια μέσου του Προέδρου της, υποβάλλει ανά εξάμηνο στο δημοτικό συμβούλιο έκθεση πεπραγμένων, η οποία συζητείται σε ειδική συνεδρίαση».

Ο Δήμος Μυκόνου, εναρμονισμένος με τις νομικές διατάξεις εξέλεξε με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου την παρούσα Οικονομική Επιτροπή ως εξής:

Βιγλιάρης Φραντζέσκος  Τακτικό Μέλος
Καλπουρτζή Ελένη  Τακτικό Μέλος
Γκέλος Νικόλαος  Τακτικό Μέλος
Κουσαθανάς Αντώνιος Τακτικό Μέλος
Ατζαμόγλου Μιλτιάδης  Αντιπρόεδρος
Κουκάς Κωνσταντίνος  Πρόεδρος
 Σαμψούνη Κωνσταντινιά Τακτικό Μέλος
Μάνεσης Δημήτριος Αναπληρωματικό Μέλος
Κοντιζά Ελένη Αναπληρωματικό Μέλος
Γρυπάρη Ειρήνη Αναπληρωματικό Μέλος
Παναγιωτακόπουλος Λάμπρος Αναπληρωματικό Μέλος

Επιτροπή Ποιότητας Ζωής

+++Η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής είναι συλλογικό όργανο, άσκησης των σχετικών µε την ποιότητα ζωής, τη χωροταξία, την πολεοδοµία και την προστασία του περιβάλλοντος αρµοδιοτήτων του Δήµου. Αποτελείται από τον Δήµαρχο ή τον Αντιδήµαρχο, που ορίζει ο Δήµαρχος, ως πρόεδρο αυτής και από µέλη εκ των οποίων ορισμένα εκλέγονται από τις δηµοτικές παρατάξεις της µειοψηφίας, σύµφωνα µε την ισχύουσα νοµοθεσία.

+++Οι Αρμοδιότητες της Επιτροπής Ποιότητας Ζωής ορίζονται λεπτομερώς από το άρθρο 73 Ν.3852/2010.

Άρθρο 73

Επιτροπή Ποιότητας Ζωής - Αρμοδιότητες

1. Η Επιτροπή Ποιότητας Ζωής (ΕΠΖ) συστήνεται σε δήμους άνω των δέκα χιλιάδων (10.000) κατοίκων, είναι αποφασιστικό και εισηγητικό όργανο άσκησης των αρμοδιοτήτων του δήμου σχετικά με την ποιότητα ζωής, τη χωροταξία, την πολεοδομία και την προστασία του περιβάλλοντος. Κατά την άσκηση των σχετικών αρμοδιοτήτων της λαμβάνει ειδική μέριμνα για τον σχεδιασμό δράσεων που αποβλέπουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και εν γένει την εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρίες. Ειδικότερα:

α. Αποφασίζει, με την επιφύλαξη του άρθρου 83, για:

αα. τη χορήγηση προέγκρισης ίδρυσης καταστημάτων και επιχειρήσεων μετά από προέλεγχο του σχετικού αιτήματος του ενδιαφερομένου,

αβ. την ανάκληση ή την οριστική αφαίρεση της άδειας ίδρυσης και λειτουργίας των καταστημάτων επιχειρήσεων και λοιπών εγκαταστάσεων και δραστηριοτήτων αρμοδιότητας του Δήμου,

αγ. τη χορήγηση ή ανάκληση της άδειας παράτασης λειτουργίας μουσικής. Η σχετική απόφαση λαμβάνεται μέσα σε είκοσι (20) ημέρες αφότου περιέλθουν στην επιτροπή όλα τα νόμιμα δικαιολογητικά και στοιχεία,

αδ. τη χορήγηση, ύστερα από γνώμη του προέδρου της οικείας δημοτικής κοινότητας, θέσεων στάθμευσης στους δικαιούχους κατοίκους, με βάση την κείμενη νομοθεσία και τις κανονιστικές αποφάσεις του Δήμου ή με βάση ισχύον σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, καθώς και την ανάκληση ή την τροποποίηση της χορήγησης αυτών,

αε. τον καθορισμό ή αναπροσαρμογή των τελών, δικαιωμάτων και γενικώς των εσόδων των δημοτικών κοιμητηρίων και των ιερών ναών, τα οποία προβλέπονται με τον Κανονισμό Λειτουργίας τους, κατά την παρ. 1 του άρθρου 4 του α.ν. 582/1968 (Α΄ 225),

αστ. την παραχώρηση, κατασκευή και συντήρηση τάφων, την παραχώρηση ή παράταση του δικαιώματος χρήσης οικογενειακών τάφων και την παράταση του δικαιώματος χρήσης τάφων τριετούς ταφής.

β. Εισηγείται στο δημοτικό συμβούλιο:

βα. θέματα καθορισμού χρήσεων γης,

ββ. τα θέματα εφαρμογής των σχεδίων πολεοδομικού (ρυθμιστικού) επιπέδου, ανάπλασης περιοχών, πολεοδομικών επεμβάσεων, χρηματοδότησης προγραμμάτων ανάπλασης, ανασυγκρότησης υποβαθμισμένων περιοχών, πολεοδομικής αναμόρφωσης προβληματικών περιοχών, αποζημίωσης ρυμοτομούμενων, πολεοδομικών ρυθμίσεων, εισφοράς σε γη ή σε χρήμα, περιοχών ιδιωτικής πολεοδόμησης, και έγκρισης πολεοδομικών μελετών,

βγ. τη λήψη αποφάσεων για θέματα προστασίας του περιβάλλοντος,

βδ. τη λήψη αποφάσεων για θέματα χωροθέτησης κοιμητηρίων, κατά τις προβλέψεις του ν. 2508/1997 (Α΄ 124), και κέντρων αποτέφρωσης νεκρών, καθώς και όλων των σχετικών με το αντικείμενο αρμοδιοτήτων,

βε. το σχέδιο κανονιστικών αποφάσεων των άρθρων 79 και 82 του Κώδικα Δήμων και Κοινοτήτων,

βστ. τη διατύπωση γνώμης κατά την υποπερ. 2.3 της παρ. Α΄ του άρθρου 3 του ν. 4258/2014 (Α΄ 94),

βζ. την έναρξη της διαδικασίας εκπόνησης Τοπικού Χωρικού Σχεδίου (ΤΧΣ) και Ειδικού Χωρικού Σχεδίου (ΕΧΣ) και

βη. περί της τύχης των ενστάσεων που αφορούν αναθεωρήσεις, τροποποιήσεις σχεδίου πόλης και κάθε άλλη μορφή ρύθμισης του χώρου,

βθ. ζητήματα διαφάνειας και ηλεκτρονικής διακυβέρνησης.».

*** Η παρ.1, όπως είχε τροποποποιηθεί με το άρθρο 94 Ν. 4685/2020,ΦΕΚ A` 92,

αντικαταστάθηκε ως άνω με το άρθρο 40 παρ.3 Ν.4735/2020,ΦΕΚ Α 197/12.10.2020.

2. Η επιτροπή ποιότητας ζωής συντάσσει ετήσια έκθεση πεπραγμένων στους τομείς αρμοδιότητας της, η οποία συζητείται και εγκρίνεται από το δημοτικό συμβούλιο.

3. Το δημοτικό συμβούλιο μπορεί, για θέματα ιδιαίτερα σοβαρά, με ειδική αιτιολογία, και με την απόλυτη πλειοψηφία του συνόλου των μελών του να αποφασίζει ότι θα ασκήσει το ίδιο αρμοδιότητες των προηγούμενων παραγράφων

4. Η επιτροπή ποιότητας ζωής με ειδική απόφαση που λαμβάνεται με την απόλυτη πλειοψηφία των μελών της μπορεί να παραπέμπει συγκεκριμένο θέμα της αρμοδιότητας της στο δημοτικό συμβούλιο για τη λήψη απόφασης, εφόσον κρίνει ότι αυτό επιβάλλεται από την ιδιαίτερη σοβαρότητα του.

+++Ο Δήμος Μυκόνου, εναρμονισμένος με τις νομικές διατάξεις εξέλεξε με απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου την παρούσα Επιτροπή Ποιότητας Ζωής:

Ζουγανέλης Μιχαήλ Πρόεδρος 
Ανδρονίκου Αντωνία Τακτικό Μέλος
Βαμβακούρης Αλέξανδρος Τακτικό Μέλος
Γρύμπλας Σταύρος Τακτικό Μέλος 
Κουκάς Αλέξανδρος Τακτικό Μέλος 
Κουσαθάνα Μαρία Τακτικό Μέλος
   

+++Αξίζει να σημειωθεί ότι, για πρώτη φορά λειτούργησε Επιτροπή Ποιότητας Ζωής στο δήμο Μυκόνου μετά την ανάληψη των καθηκόντων της νέας Δημοτικής Αρχής το Σεπτέμβριο του 2014.

Κοινότητα Μυκονίων

+++Σύμφωνα με το άρθρο 80 του Ν. 3852/2010, μετά την ορκωμοσία και εγκατάσταση των μελών της Δημοτικής κοινότητας, ορίζεται αυτοδίκαια Πρόεδρος ο πρώτος σε σταυρούς προτίμησης υποψήφιος.
 
+++Η Κοινότητα Μυκονίων του Δήμου Μυκόνου απαρτίζεται από τους εξής:
 
Θεοχάρη Ανδριανή  
Καραγιαννάκης Ιωάννης  
Κουσαθανάς Γεώργιος   Πρόεδρος
Μπουγιούρης Γεώργιος  
Σαχάς Κωνσταντίνος  
Συριανός Αλέξανδρος  
Ξενάριος Παναγιώτης  

Κοινότητα Άνω Μεράς

+++Η έδρα της Κοινότητας Άνω Μεράς, στεγάζεται σε κτιριακό συγκρότημα που βρίσκεται στην κεντρική πλατεία του χωριού Άνω Μερά.

 

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ

E-MAIL

grammateia@mykonos.gr

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ

Πλατεία Άνω Μεράς

ΤΗΛΕΦΩΝΑ

(+30) 22890 72200

ΦΑΞ

(+30) 22890 71261

 

+++Σύμφωνα με το άρθρο 80 του Ν. 2852/2010, μετά την ορκωμοσία και εγκατάσταση των μελών της Δημοτικής κοινότητας, ορίζεται αυτοδίκαια Πρόεδρος ο πρώτος σε σταυρούς προτίμησης υποφήψιος.

+++Η Κοινότητα Άνω Μεράς του Δήμου Μυκόνου απαρτίζεται από τους εξής:

Σταυρακοπούλου Μαρία  
Ζουγανέλη (Νικολαρίδη) Ειρήνη  
Μανδηλαρά - Μιχαλάκου Βασιλική  
Μπουγιούρης Φλώριος  
Σταυρακόπουλος Πέτρος Πρόεδρος